ΟΜΑΔΑ Κ-Ν (Καρδιά-Νους)
Στόχος των ομάδων είναι να έρθουν τα παιδιά και οι έφηβοι σε επαφή με τον εαυτό και τα συναισθήματά...
Επιστημονικός Συντονισμός: Κυριακή Πολυχρόνη, M.A., C.G.P., E.C.P.
Εκπαιδεύτριες: Κυριακή Πολυχρόνη, Σοφία Αθανασιάδου
Εγγεγραμμένες επαγγελματίες ψυχικής υγείας με πιστοποίηση ECP
Διάρκεια: 3 χρόνια, δίωρες μηνιαίες ομαδικές συναντήσεις
Στο Γενεόγραμμα αναζητούμε και διερευνούμε μοτίβα συμπεριφοράς (patterns) που επαναλαμβάνονται και μεταφέρονται τόσο στη διάρκεια της ζωής της οικογένειας όσο και από γενιά σε γενιά, μέσω στάσεων, κανόνων, προσδοκιών, αντιλήψεων, προκαταλήψεων, μυστικών, μύθων και ιστοριών.
Η μελέτη πάνω στον άνθρωπο και στην οικογένεια, δείχνει ότι οι οικογένειες «επαναλαμβάνονται». Υπάρχει η τάση να ξαναπαίζεται το ίδιο «έργο» από γενιά σε γενιά, να μεταβιβάζονται δηλαδή από την μια γενιά στην άλλη πρότυπα συμπεριφοράς. Συχνά φαίνεται πως ότι δεν έχει λυθεί στην προηγούμενη γενιά, μεταφέρεται στην επόμενη και εκδηλώνεται με διάφορες μορφές. (Μ. Bowen)
Οι επιρροές-επιδράσεις αυτών των μοτίβων συμπεριφοράς αποτελούν καθοριστικό παράγοντα στη λειτουργικότητα όχι μόνο του ατόμου αλλά και της οικογένειας, διότι δεν επιτρέπουν να ζήσει κανείς με τον τρόπο που ο ίδιος έχει αποφασίσει.
Στο Γενεόγραμμα αναζητούμε και διερευνούμε μοτίβα συμπεριφοράς (patterns) που επαναλαμβάνονται και μεταφέρονται τόσο στη διάρκεια της ζωής της οικογένειας όσο και από γενιά σε γενιά, μέσω στάσεων, κανόνων, προσδοκιών, αντιλήψεων, προκαταλήψεων, μυστικών, μύθων και ιστοριών.
Η μελέτη πάνω στον άνθρωπο και στην οικογένεια, δείχνει ότι οι οικογένειες «επαναλαμβάνονται». Υπάρχει η τάση να ξαναπαίζεται το ίδιο «έργο» από γενιά σε γενιά, να μεταβιβάζονται δηλαδή από την μια γενιά στην άλλη πρότυπα συμπεριφοράς. Συχνά φαίνεται πως ότι δεν έχει λυθεί στην προηγούμενη γενιά, μεταφέρεται στην επόμενη και εκδηλώνεται με διάφορες μορφές. (Μ. Bowen)
Οι επιρροές-επιδράσεις αυτών των μοτίβων συμπεριφοράς αποτελούν καθοριστικό παράγοντα στη λειτουργικότητα όχι μόνο του ατόμου αλλά και της οικογένειας, διότι δεν επιτρέπουν να ζήσει κανείς με τον τρόπο που ο ίδιος έχει αποφασίσει.
Οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν δεξιότητες έτσι ώστε να:
Το σεμινάριο απευθύνεται σε πτυχιούχους επιστήμονες που δουλεύουν με τον άνθρωπο και τις ομάδες του (π.χ. ψυχολόγους, ιατρούς, κοινωνικούς λειτουργούς, κοινωνικούς επιστήμονες, εκπαιδευτικούς) αλλά και σε επαγγελματίες που μέσα από την επαγγελματική τους εμπειρία και την ειδική εκπαίδευσή τους είναι σε θέση να αναγνωριστούν ως σύμβουλοι ή ειδικοί στη συμβουλευτική ή/και στη ψυχοθεραπεία.
Συμμετοχή για τουλάχιστον τρία (3) χρόνια σε ομάδα θεραπείας/προσωπικής ανάπτυξης.
Στόχος των ομάδων είναι να έρθουν τα παιδιά και οι έφηβοι σε επαφή με τον εαυτό και τα συναισθήματά...
η δημιουργία μιας συναισθηματικά ασφαλούς σχέσης με τα παιδιά μας, που ενθαρρύνει το μεγάλωμά τους, το οποίο δεν μπορεί...
Στόχος των ομάδων είναι να έρθουν τα παιδιά και οι έφηβοι σε επαφή με τον εαυτό και τα συναισθήματά...
Στόχος των ομάδων είναι να έρθουν τα παιδιά και οι έφηβοι σε επαφή με τον εαυτό και τα συναισθήματά...
Η δραστηριότητα αυτή αποτελεί ουσιαστικό μέρος της προσωπικής θεραπείας των εκπαιδευομένων: εκπαίδευση για την προσωπική ανάπτυξη του θεραπευτή. Σε κάθε...
Ο άνθρωπος έχει κοινωνικοποιηθεί ως σήμερα στο πλαίσιο της παραδοσιακής ιδεολογίας με βάση τη λειτουργία του περιφερικού νευρικού συστήματος...
Το Σεμινάριο Οργανισμών είναι εδώ να σε υποστηρίξει στο να ανακαλύψεις, να αναδείξεις και να εξελίξεις την καλύτερη εκδοχή...
Μέσα από βιωμαατική διεργασία σε μικρές ή μεγαλύτερες ομάδες, αξιοποιώντας μοίρασμα, καθρέφτισμα, δραματοποιήσεις περιστατικών, θεωρία κλπ., καθώς και την...
Το Σεμινάριο Αξιοποίησης της Ωριμότητας (Α – Ω) είναι βιωματικό και απευθύνεται σε γυναίκες. Οι συμμετέχουσες στο σεμινάρο δουλεύουν...
Στόχος των ομάδων είναι να έρθουν τα παιδιά και οι έφηβοι σε επαφή με τον εαυτό και τα συναισθήματά...