Σεμινάριο Επίλυσης Συγκρούσεων: “Πάλι εσύ µπροστά µου;!”
Στόχος των ομάδων είναι να έρθουν τα παιδιά και οι έφηβοι σε επαφή με τον εαυτό και τα συναισθήματά...
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚA ΥΠΕΥΘΥΝH: Δάφνη Δαυίδ
Εκπαιδευτές: Ξένη Ασημακοπούλου, Μελίνα Μάσχα, Δήμητρα Νούλα, Όλια Πάλλη
Ημερομηνίες συναντήσεων για το 2022: 29 Ιανουαρίου, 12 και 26 Φεβρουαρίου, 12 και 19 Μαρτίου, 9 και 16 Απριλίου, 7 και 28 Μαίου
Στόχος των ομάδων είναι να έρθουν τα παιδιά σε επαφή με τον εαυτό και τα συναισθήματά τους, να επικοινωνήσουν μεταξύ τους, να δοκιμάσουν και να δοκιμαστούν σε σχέσεις τόσο με τα άλλα μέλη τα ομάδας, όσο και με τους συντονιστές και, κατά κοινό αίτημα, να περάσουν ωραία και δημιουργικά το χρόνο τους.
Γνωριζόμαστε με διάφορους βιωματικούς και συμμετοχικούς τρόπους, ανταλλάσσουμε απόψεις και βιώματα, παίζουμε με χρώματα, λέξεις και ήχους, ζωγραφίζουμε, τραγουδάμε και
αναπτύσσουμε πτυχές του εαυτού μας που φαίνεται να ξεχνάμε. Έτσι, τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να συναντηθούν και να συνδεθούν, υφαίνοντας νέους τρόπους αλληλεπίδρασης, και ταυτόχρονα να έρθουν σε επαφή με τον εαυτό τους και τον πλούτο και τη σοφία που κρύβουν μέσα τους! Ως μέλη ομάδας συν-δημιουργούν έναν «ασφαλή χώρο» να εκφράσουν όσα τους απασχολούν, και ανακαλύπτουν διαφορετικούς τρόπους «θέασης», απολαμβάνοντας τη χαρά της δημιουργίας!!!
Ενδεικτικές θεματικές ενότητες
● Γνωρίζω καλύτερα τον εαυτό μου
● Μαθαίνω πώς να εκφράζω τα συναισθήματά μου, τα εύκολα και τα «δύσκολα»…
● Μαθαίνω να συνυπάρχω και να συνεργάζομαι σε μία ομάδα.
● Αναπτύσσω την αυτοεκτίμησή μου και μαθαίνω να αποδέχομαι την μοναδικότητα-διαφορετικότητα του άλλου
● Επεξεργάζομαι θέματα στις σχέσεις μου με τους συνομηλίκους, αλλά και με τους γονείς μου και τους άλλους ενήλικες
● Διερευνώ και γνωρίζω τον κόσμο μέσα στον οποίο ζω και ανακαλύπτω νέους τρόπους να διαχειρίζομαι τις προκλήσεις της εποχής . Μαθαίνω να συμμετέχω σε νέες ομάδες διατηρώντας την ταυτότητά μου
● Βρίσκω τρόπους να αναπτύξω νέες δεξιότητες και να αξιοποιήσω ταλέντα που διαθέτω
● Αξιοποιώ τις συγκρούσεις και βρίσκω λύσεις
Την ευθύνη σχεδιασμού και συντονισμού της ομάδας έχουν πέντε συνεργάτες του ΑΚΜΑ με εκπαίδευση και εμπειρία στο συντονισμό ομάδων παιδιών, υπό την εποπτεία της κ. Δάφνης Δαυίδ.
Στόχος των ομάδων είναι να έρθουν τα παιδιά και οι έφηβοι σε επαφή με τον εαυτό και τα συναισθήματά...
Στόχος των ομάδων είναι να έρθουν τα παιδιά και οι έφηβοι σε επαφή με τον εαυτό και τα συναισθήματά...
η δημιουργία μιας συναισθηματικά ασφαλούς σχέσης με τα παιδιά μας, που ενθαρρύνει το μεγάλωμά τους, το οποίο δεν μπορεί...
Στόχος των ομάδων είναι να έρθουν τα παιδιά και οι έφηβοι σε επαφή με τον εαυτό και τα συναισθήματά...
Στόχος των ομάδων είναι να έρθουν τα παιδιά και οι έφηβοι σε επαφή με τον εαυτό και τα συναισθήματά...
Η δραστηριότητα αυτή αποτελεί ουσιαστικό μέρος της προσωπικής θεραπείας των εκπαιδευομένων: εκπαίδευση για την προσωπική ανάπτυξη του θεραπευτή. Σε κάθε...
Ο άνθρωπος έχει κοινωνικοποιηθεί ως σήμερα στο πλαίσιο της παραδοσιακής ιδεολογίας με βάση τη λειτουργία του περιφερικού νευρικού συστήματος...
Το Σεμινάριο Οργανισμών είναι εδώ να σε υποστηρίξει στο να ανακαλύψεις, να αναδείξεις και να εξελίξεις την καλύτερη εκδοχή...
Μέσα από βιωμαατική διεργασία σε μικρές ή μεγαλύτερες ομάδες, αξιοποιώντας μοίρασμα, καθρέφτισμα, δραματοποιήσεις περιστατικών, θεωρία κλπ., καθώς και την...
Το Σεμινάριο Αξιοποίησης της Ωριμότητας (Α – Ω) είναι βιωματικό και απευθύνεται σε γυναίκες. Οι συμμετέχουσες στο σεμινάρο δουλεύουν...