Master Executive Coach & Organizational Developer (MSc)

Για πάνω από 20 χρόνια ο Δημήτρης ζούσε μια ‘διπλή ζωή’. Στη μία -ως υψηλόβαθμο διευθυντικό στέλεχος στο χώρο της διαφήμισης και της τηλεόρασης- ήταν ανταγωνιστικός, δυναμικός, εστιασμένος στο στόχο και το αποτέλεσμα. Στην άλλη -ως συνεργάτης του ΑΚΜΑ και εκπαιδευτής/συντονιστής ομάδων– ήταν υποστηρικτικός, υπομονετικός, εστιασμένος στη σχέση και τον άνθρωπο. Θεωρώντας ο ίδιος αυτά τα υλικά -τα ‘σκληρά’ και τα ‘μαλακά’- εντελώς ασύμβατα μεταξύ τους, κρατούσε τις δυο του αυτές ιδιότητες εντελώς ξεχωριστές. Ώσπου ανακάλυψε ότι τα υλικά αυτά όχι μόνο συνδέονται, αλλά ότι είναι αλληλοεξαρτώμενα και αλληλοσυμπληρούμενα.

Συνδυάζοντας τα διαπίστωσε ό,τι έχει την ικανότητα να βοηθάει Επιχειρηματίες, Στελέχη και Οργανισμούς να γίνονται η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους και να φτάνουν εκεί που θέλουν (και αρκετές φορές ακόμη μακρύτερα) παρά τις όποιες συνθήκες.

Τα τελευταία χρόνια είχε την ευκαιρία και τη χαρά να συνδεθεί και να ‘συνδέσει’ ανθρώπους από πολλούς Οργανισμούς όπως οι NOVARTIS, MEDTRONIC, EΛΠEN, OMEGA PHARMA, GAP, AMGEN, ΤΝΤ Skypak, L’OREAL, PROCTER & GAMBLE, SEB, BIC, BP, COCA-COLA 3E, MONDELEZ (KRAFT), OTE, ΟΤΕ TV, COSMOTE, ΓEΡMANΟΣ, ENEL, LAFARGE, DANONE, PHILIP MORRIS, ATHENS AIRPORT, INTRACOM, FIRST DATA, CITIBANK, PIRΑΕUS BANK, HYUNDAI, ΚΙΑ, VOLVO, MSPS, EΒΓA, ΔΩΔΩNΗ, EΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, ΝΝ (ING), INTERAMERICAN, COSTAMARE, TECHNOMAR, FRANMAN, HSW, OCEAN GOLD, OΠΑΠ, ΕΕΔΕ, KEΘEA και άλλους.

Μέσα από αυτήν την πολυεπίπεδη και πολυεστιακή προσέγγιση διαπίστωσε ότι αυτό που τελικά οι Άνθρωποι και οι Οργανισμοί καταφέρνουν αναμιγνύοντας αυτά τα δυο υλικά, δεν είναι ότι παράγουν κορυφαία αποτελέσματα μόνο σ’ ένα μη μετρήσιμο επίπεδο –την επικοινωνία, τη συνεργασία και το εταιρικό ‘κλίμα’, αλλά και σ’ ένα πολύ απτό -την ανάπτυξη, το έσοδο και την κερδοφορία.

© 2023  AKMA .

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account